Tester pentru lichidul de frana Trotec, tip BW05

.

Tester pentru lichidul de frana Trotec, tip BW05

Cod: TC-3510205805



Tester pentru lichidul de frana Trotec, tip BW05 TROTEC

Trotec GmbH, Heinsberg, Germany

Pret de lista: 70,00 LEI

Pret fara TVA: 58,82 LEI

Include taxa verde 1,00 lei fara TVA

Descriere

Testerul de lichid de frana BW05 este aparatul de masura perfect, pentru a stabili concentratia de apa continuta in lichidul de frana, atat in atelierele auto, cat si in garajele private. Testerul BW05 verifica cele mai importante trei tripuri de lichide de frana DOT3, DOT4 si DOT5.1, fiind si foarte usor de utilizat.

Dupa alegerea modului de testare pentru tipul respectiv de lichid de frana, se scufunda senzorii digitali ai instrumentului in lichidul de frana. In cateva secunde, cele trei LED-uri colorate semnalizeaza continutul de apa din aceste lichide. Spectrul celor trei LED-uri se orienteaza dupa principiul semaforului (vezi diagrama). Verde inseamna ca puteti pleca la drum, continutul de apa este de mai putin de 1,5 %. Galben arata ca se poate conduce automobilul, dar trebuie controlat periodic, pentru ca aici continutul de apa este deja intre 1,5 si 3 %. Rosu inseamna ca nu puteti porni la drum, continutul apei depaseste 3 % si aici se cere o schimbare atenta a lichidului de frana, deoarece se poate intampla ca mecanismul hidraulic de franare sa nu functioneze si sa intervina avarii.

Dupa efectuarea controlului, instrumentul BW05 se va decupla, senzorii digitali se vor curata cu o carpa uscata, iar aparatul se depoziteaza intr-un loc uscat, pentru urmatorul control. Daca cumva uitati decuplarea manuala a testerului, nu e nici o problema. Testerul se decupleaza automat dupa 20 de secunde.

ATENTIE – la un continut de apa de 3 procente se pot produce avarii grave la sistemul de franare

Lichidul de franare este higroscopic, aceasta inseamna ca desi se afla intr-un sistem inchis, acesta preia apa din umezeala aerului. Aceasta se intampla in cantitati deosebit de mici, dar intr-un mod continuu, ceea ce face ca in timp, lichidul de frana sa se subtieze. De la 3 procente de apa, acesta devine periculos pentru conducatorul auto si motociclist, pentru ca punctul de fierbere al lichidului de frani scade - se infierbanta la suprautilizare, formeaza basici de aburi iar pedala de frana se apasa in gol. Pe langa acest lucru, cantitatea de apa crescuta produce o coroziune mai rapida in intregul sistem de franare.

De aceea se recomanda un control regulat al lichidului de franare, cu testerul BW05, si anume la orice tip de vehicul sau masina ce dispune de un sistem hidraulic de franare, mai ales la autovehiculele mai vechi si cele ce sunt rar utilizate.

Avantaje practice:

  •     Utilizabil pentru automobile, motociclete si camioane
  •     Controlul in cateva secunde al concentratiei de apa in lichidele de frana de tip DOT3, DOT4 si DOT5.1
  •     Indicator de stare autoexplicativ, cu trei LED-uri indicator, pe principiul semaforului
  •     Utilizare simpla
  •     Nu necesita cunostinte de specialitate
  •     Design compact sub forma de creion, cu clema de prindere
  •     Indicator de inlocuire a bateriei
  •     Decuplare automata

Date tehnice

Lichide de frana: DOT3, DOT4, DOT5.1
Alimentare cu energie: 3 x 1,5 V, LR44
Temperatura minima de lucru: 0 °C
Temperatura maxima de lucru: 40 °C
Umiditatea relativa de lucru max.: 80 % u.r.
Depozitare temperatura min.: -10 °C
Depozitare temperatura max.: 50 °C
Umiditatea relativa de depozitare max.: 80 % u.r.
Dimensiune: 25 x 25 x 167,5 mm
Greutate: 32 g

Cod comanda: TC-3510205805

TROTEC

Trotec GmbH, Heinsberg, Germany

Service

Review-uri

Nota: 0.0 / 0

Preț: 70,00 LEI

Pret fara TVA: 58,82 LEI

Include taxa verde 1,00 lei fara TVA

  • Stoc limitat

Adauga in cos



Testerul de lichid de frana BW05 este aparatul de masura perfect, pentru a stabili concentratia de apa continuta in lichidul de frana, atat in atelierele auto, cat si in garajele private. Testerul BW05 verifica cele mai importante trei tripuri de lichide de frana DOT3, DOT4 si DOT5.1, fiind si foarte usor de utilizat.

Dupa alegerea modului de testare pentru tipul respectiv de lichid de frana, se scufunda senzorii digitali ai instrumentului in lichidul de frana. In cateva secunde, cele trei LED-uri colorate semnalizeaza continutul de apa din aceste lichide. Spectrul celor trei LED-uri se orienteaza dupa principiul semaforului (vezi diagrama). Verde inseamna ca puteti pleca la drum, continutul de apa este de mai putin de 1,5 %. Galben arata ca se poate conduce automobilul, dar trebuie controlat periodic, pentru ca aici continutul de apa este deja intre 1,5 si 3 %. Rosu inseamna ca nu puteti porni la drum, continutul apei depaseste 3 % si aici se cere o schimbare atenta a lichidului de frana, deoarece se poate intampla ca mecanismul hidraulic de franare sa nu functioneze si sa intervina avarii.

Dupa efectuarea controlului, instrumentul BW05 se va decupla, senzorii digitali se vor curata cu o carpa uscata, iar aparatul se depoziteaza intr-un loc uscat, pentru urmatorul control. Daca cumva uitati decuplarea manuala a testerului, nu e nici o problema. Testerul se decupleaza automat dupa 20 de secunde.

ATENTIE – la un continut de apa de 3 procente se pot produce avarii grave la sistemul de franare

Lichidul de franare este higroscopic, aceasta inseamna ca desi se afla intr-un sistem inchis, acesta preia apa din umezeala aerului. Aceasta se intampla in cantitati deosebit de mici, dar intr-un mod continuu, ceea ce face ca in timp, lichidul de frana sa se subtieze. De la 3 procente de apa, acesta devine periculos pentru conducatorul auto si motociclist, pentru ca punctul de fierbere al lichidului de frani scade - se infierbanta la suprautilizare, formeaza basici de aburi iar pedala de frana se apasa in gol. Pe langa acest lucru, cantitatea de apa crescuta produce o coroziune mai rapida in intregul sistem de franare.

De aceea se recomanda un control regulat al lichidului de franare, cu testerul BW05, si anume la orice tip de vehicul sau masina ce dispune de un sistem hidraulic de franare, mai ales la autovehiculele mai vechi si cele ce sunt rar utilizate.

Avantaje practice:

  •     Utilizabil pentru automobile, motociclete si camioane
  •     Controlul in cateva secunde al concentratiei de apa in lichidele de frana de tip DOT3, DOT4 si DOT5.1
  •     Indicator de stare autoexplicativ, cu trei LED-uri indicator, pe principiul semaforului
  •     Utilizare simpla
  •     Nu necesita cunostinte de specialitate
  •     Design compact sub forma de creion, cu clema de prindere
  •     Indicator de inlocuire a bateriei
  •     Decuplare automata

Lichide de frana: DOT3, DOT4, DOT5.1
Alimentare cu energie: 3 x 1,5 V, LR44
Temperatura minima de lucru: 0 °C
Temperatura maxima de lucru: 40 °C
Umiditatea relativa de lucru max.: 80 % u.r.
Depozitare temperatura min.: -10 °C
Depozitare temperatura max.: 50 °C
Umiditatea relativa de depozitare max.: 80 % u.r.
Dimensiune: 25 x 25 x 167,5 mm
Greutate: 32 g

Nu exista review-uri, fi primul care lasa un review…