Casca de protectie forestiera FUNCTION BASIC, STIHL

.

Casca de protectie forestiera FUNCTION BASIC, STIHL

Cod: 00008880810



Casca de protectie forestiera FUNCTION BASIC, STIHL STIHL

ANDREAS STIHL AG & Co. KG, Waiblingen, Germany

Pret de lista: 358,59 LEI

Pret fara TVA: 301,34 LEI

Descriere

Casca de protectie forestiera FUNCTION A de la STIHL este extrem de utila in timpul folosirii unor utilaje de putere pentru protectia sigura a fetei de factori exterior, cum ar fi: iarba, crengile sau praful.
De asemenea antifoanele din dotare reduc nivelul de zgomot al motorului pentru comfort sporit in timpul lucrului.
Are orificii de ventilatie pe ambele parti ale partii superioare a creastorului si are o plasa de nylon de inalta calitate.
Aceasta casca este conforma cu EN 1731, EN 397 si EN 352.
Prevazuta cu antifoane
Dotata cu viziera rabatabila
Orificii de ventilatie
Protectia urechiilor: SNR 22 (H: 25, M: 20, L: 13)
Nivelul sunetului: 102 dBA
Material casca: Polietilena
Fittinguri interioare: 4 puncte
Patrunderea in lumina: 55%
Greutate: 632 g

Specificatii

Numar puncte de fixare: 4
Material: High Density Poyethylen (HDPE)
Culoare: Portocaliu
Dotare: Viziera; Antifoane
Standard: EN 397; EN 1731; EN 352

Cod comanda: 00008880810

STIHL

ANDREAS STIHL AG & Co. KG, Waiblingen, Germany

Review-uri

Nota: 0.0 / 0

Preț: 358,59 LEI

Pret fara TVA: 301,34 LEI

  • Stoc limitat

Adauga in cos



Casca de protectie forestiera FUNCTION A de la STIHL este extrem de utila in timpul folosirii unor utilaje de putere pentru protectia sigura a fetei de factori exterior, cum ar fi: iarba, crengile sau praful.
De asemenea antifoanele din dotare reduc nivelul de zgomot al motorului pentru comfort sporit in timpul lucrului.
Are orificii de ventilatie pe ambele parti ale partii superioare a creastorului si are o plasa de nylon de inalta calitate.
Aceasta casca este conforma cu EN 1731, EN 397 si EN 352.
Prevazuta cu antifoane
Dotata cu viziera rabatabila
Orificii de ventilatie
Protectia urechiilor: SNR 22 (H: 25, M: 20, L: 13)
Nivelul sunetului: 102 dBA
Material casca: Polietilena
Fittinguri interioare: 4 puncte
Patrunderea in lumina: 55%
Greutate: 632 g

Numar puncte de fixare: 4

Material: High Density Poyethylen (HDPE)

Culoare: Portocaliu

Dotare: Viziera; Antifoane

Standard: EN 397; EN 1731; EN 352

Arata mai multe produse

Cu o istorie de aproape 100 de ani firma STIHL, fondata in anul 1926 in Germania si avand fabrici in Europa (Germania, Elvetia si Austria), SUA, Brazilia si Filipine, numarand peste 10.000 de angajati, a devenit alegerea preferata a profesioniştilor şi a pasionaţilor de gradinarit din toata lumea.
Grupul STIHL dezvolta, produce si comercializeaza utilaje cu motor pentru silvicultura si agricultura, precum si pentru intretinerea peisajului, industria constructiilor si proprietarii de gradini private. Solutiile si serviciile digitale completeaza gama larga de produse. Produsele STIHL sunt comercializate de catre peste 55.000 de distribuitori in peste 160 de tari. Cunoştinţele, abilitaţile şi expertiza obţinute in dezvoltarea motoferastraului au fost folosite pentru a deveni un lider in industria de specialitate pentru numeroase utilaje de gradinarit incluzand foarfeci pentru tuns gardul viu, suflante, tocatoare, maşini de tuns iarba, motocoase, aspiratoare si curaţatoare cu inalta presiune.
Firma a pornit la drum ca afacere de famile, cu sediul central in Waiblingen, langa Stuttgart. Ea a ramas in aceasta forma si cu acelasi sediu central pana in zilele noastre, acest lucru fiind o garantie a stabilitatii si dorintei firmei de a-si pastra si consolida pozitia si in anii ce vor urma.
STIHL este cea mai bine vanduta marca de motoferastraie din lume din 1971. Prin actiunile intreprinse in largirea permanenta a gamei de produse la acelasi nivel calitativ de top cu care si-a obisnuit dintotdeauna clientii, firma STIHL isi consolideaza pozitia si pe piata utilajelor de gradinarit - cu motor pe benzina, alimentate la curent electric si cu acumulatori.
STIHL doreste sa stabileasca si in viitor standarde in domeniul tehnologiei si al inovatiei. In acest scop, compania promoveaza dezvoltarea de produse si servicii inovatoare. Motivatia interioara este o cultura puternica a inovatiei care utilizeaza cele mai noi tehnologii, procese si cunostinte de piata in toate domeniile companiei.

Nu exista review-uri, fi primul care lasa un review…