Motor de barca Honda BF40DK4 LRTU, cizma lunga, 40 CP
Motor de barca Honda BF40DK4 LRTU, cizma lunga, 40 CP
Cod: BF40DK4LRTU
Honda Motor Co., Ltd, Tokyo, Japonia |
Pret de lista: 31.455,13 LEI
Pret fara TVA: 26.432,88 LEI
Descriere
Motorul de barca Honda BF40 DK4, reproiectat recent, este compact și plin de caracteristici avansate, oferind cea mai ușoară greutate și cea mai mare viteză din clasa lui. BF40 este un motor lateral ușor, avansat din punct de vedere tehnologic, cu un raport excelent de putere-greutate, o accelerație puternică și o eficiență impresionantă a combustibilului.
La fel ca toate motoarele Honda în patru timpi, arborele cotit și pompa de ulei din acest motor sunt foarte fiabile și asigură o durată de viață lungă a motorului.
BLAST (Boosted Low Speed Torque) - este activat printr-o mișcare rapidă a clapetei de accelerație pentru cu injectie electronica de combustibil PGM-Fi ofera o acceleratie instantanee astfel încât sa puteti ajunge rapid la viteza de croaziera.
Injecție electronică programată - pentru pornire ușoară, răspuns instantaneu a accelerației, viteze mai mici de trolling și economie generală de combustibil mai bună.
Lean Burn Control - Această caracteristică mărește eficiența combustibilului, permițând combustiei să funcționeze pe un amestec mai slab aer-combustibil. La viteza de croazieră, motoarele Honda funcționează cu până la 20% mai puțin combustibil decât alte motoare din gama.
Motorul nu produce zgomot la viteze mari și mici, consumă mai puțin combustibil, acoperire anticorozivă protejată.
Fabricat in Japonia.
Motorul de barca Honda BF40DK4,50 CP, are urmatoarele avantaje:
– 3 cilindri pentru performanțe line
– pornire electrica, foarte ușoară
– cilindree mare
– posibilitatea de a fi legat la un kit de monitorizare de la distanta(cu diverse ceasuri) NMEA2000
Specificatii
Putere motor: 40 CP
Capacitate cilindrina: 808 cmc
Turatie maxima: 6000 rpm
Racire motor: Cu lichid (cu termostat)
Admisie carburant: Cu injectie programata PMG-FI
Sistem electronic: "Electronic PGM-IM"
Gestionare comenzi: Comanda la distanta
Tip pornire: Electrica
Incarcare baterie: 17 A
Evacuare gaze: Dirijat pe la elice
Trolling plaja de operare: 850 - 1100 rpm
Raport de transmisie: 2,08 : 1
Elice: Aluminiu, 3 palete
Volum rezervor benzina: 25 l
Senzor temperatura ridicata: Inclus
Senzor presiune ulei: Inclus
Inclinare motor: Electrica "Power Trim & Tilt"
Lungime cizma: 521 mm
Inaltime totala (cu motor cu tot): 1281 mm
Lungime (cu maner): 694 mm
Latime: 390 mm
Greutate: 98 kg
Observatii
Pentru a beneficia de garantie pentru motor, este obligatorie efectuarea rodajului in unul din service-urile noastre sau intr-un atelier autorizat HONDA MARINE.
Cod comanda: BF40DK4LRTU
Motorul de barca Honda BF40 DK4, reproiectat recent, este compact și plin de caracteristici avansate, oferind cea mai ușoară greutate și cea mai mare viteză din clasa lui. BF40 este un motor lateral ușor, avansat din punct de vedere tehnologic, cu un raport excelent de putere-greutate, o accelerație puternică și o eficiență impresionantă a combustibilului.
La fel ca toate motoarele Honda în patru timpi, arborele cotit și pompa de ulei din acest motor sunt foarte fiabile și asigură o durată de viață lungă a motorului.
BLAST (Boosted Low Speed Torque) - este activat printr-o mișcare rapidă a clapetei de accelerație pentru cu injectie electronica de combustibil PGM-Fi ofera o acceleratie instantanee astfel încât sa puteti ajunge rapid la viteza de croaziera.
Injecție electronică programată - pentru pornire ușoară, răspuns instantaneu a accelerației, viteze mai mici de trolling și economie generală de combustibil mai bună.
Lean Burn Control - Această caracteristică mărește eficiența combustibilului, permițând combustiei să funcționeze pe un amestec mai slab aer-combustibil. La viteza de croazieră, motoarele Honda funcționează cu până la 20% mai puțin combustibil decât alte motoare din gama.
Motorul nu produce zgomot la viteze mari și mici, consumă mai puțin combustibil, acoperire anticorozivă protejată.
Fabricat in Japonia.
Motorul de barca Honda BF40DK4,50 CP, are urmatoarele avantaje:
– 3 cilindri pentru performanțe line
– pornire electrica, foarte ușoară
– cilindree mare
– posibilitatea de a fi legat la un kit de monitorizare de la distanta(cu diverse ceasuri) NMEA2000
Tip motor: OHC - 3 cilindri, 6 valve
Putere motor: 40 CP
Capacitate cilindrina: 808 cmc
Turatie maxima: 6000 rpm
Racire motor: Cu lichid (cu termostat)
Admisie carburant: Cu injectie programata PMG-FI
Sistem electronic: "Electronic PGM-IM"
Gestionare comenzi: Comanda la distanta
Tip pornire: Electrica
Incarcare baterie: 17 A
Evacuare gaze: Dirijat pe la elice
Trolling plaja de operare: 850 - 1100 rpm
Raport de transmisie: 2,08 : 1
Elice: Aluminiu, 3 palete
Volum rezervor benzina: 25 l
Senzor temperatura ridicata: Inclus
Senzor presiune ulei: Inclus
Inclinare motor: Electrica "Power Trim & Tilt"
Lungime cizma: 521 mm
Inaltime totala (cu motor cu tot): 1281 mm
Lungime (cu maner): 694 mm
Latime: 390 mm
Greutate: 98 kg
Pentru a beneficia de garantie pentru motor, este obligatorie efectuarea rodajului in unul din service-urile noastre sau intr-un atelier autorizat HONDA MARINE.
Nu exista review-uri, fi primul care lasa un review…