Masina electrica de tuns iarba, 1200W, 33cm, Stihl, tip RME235

.

Masina electrica de tuns iarba, 1200W, 33cm, Stihl, tip RME235

Cod: 63110112413



Masina electrica de tuns iarba, 1200W, 33cm, Stihl, tip RME235 STIHL

ANDREAS STIHL AG & Co. KG, Waiblingen, Germany

Pret de lista: 786,45 LEI

Pret oferta: 739,26 LEI

Pret oferta fara TVA: 621,23 LEI

Include taxa verde 30,00 lei fara TVA

Perioada promotiei: 18.02.2025 - 27.06.2025 In limita stocului disponibil

Descriere

Masina electrica ușoara de tuns iarba pentru terenuri de mici dimensiuni.
Masina electrica usoara de tuns iarba, RME 235 are o latime de taiere de 33 cm, si este potrivita în special pentru terenurile de mici dimensiuni. 
Reglarea centrala a înaltimii de taiere în cinci trepte asigura un gazon perfect taiat. 
Mânerul reglabil pe înaltime în doua trepte înlesneste manevrarea confortabila în timpul utilizarii. 
Utilajul poate fi strans simplu pentru transport si depozitare usoare. 
RME 235 dispune de un cos colector de iarba cu capacitate 30 litri, cu indicator al nivelului de umplere.

Specificatii

Putere motor (W): 1200 W
Autotractare: Nu
Latime de lucru: 33 cm
Suprafata de gazon recomandata: 300 m²
Volum colector iarba: 30 l
Nivel vibratii: 1.4 m/s²
Greutate: 13 kg
-6%

Cod comanda: 63110112413

STIHL

ANDREAS STIHL AG & Co. KG, Waiblingen, Germany

Review-uri

Nota: 0.0 / 0

Preț: 786,45 LEI

Preț: 739,26 LEI

Pret fara TVA: 621,23 LEI

Include taxa verde 30,00 lei fara TVA

  • In stoc

Adauga in cos

Perioada promotiei:

18.02.2025 - 27.06.2025

In limita stocului disponibil



Masina electrica ușoara de tuns iarba pentru terenuri de mici dimensiuni.
Masina electrica usoara de tuns iarba, RME 235 are o latime de taiere de 33 cm, si este potrivita în special pentru terenurile de mici dimensiuni. 
Reglarea centrala a înaltimii de taiere în cinci trepte asigura un gazon perfect taiat. 
Mânerul reglabil pe înaltime în doua trepte înlesneste manevrarea confortabila în timpul utilizarii. 
Utilajul poate fi strans simplu pentru transport si depozitare usoare. 
RME 235 dispune de un cos colector de iarba cu capacitate 30 litri, cu indicator al nivelului de umplere.

Putere motor (W): 1200 W

Autotractare: Nu

Latime de lucru: 33 cm

Suprafata de gazon recomandata: 300 m²

Volum colector iarba: 30 l

Nivel vibratii: 1.4 m/s²

Greutate: 13 kg

Cu o istorie de aproape 100 de ani firma STIHL, fondata in anul 1926 in Germania si avand fabrici in Europa (Germania, Elvetia si Austria), SUA, Brazilia si Filipine, numarand peste 10.000 de angajati, a devenit alegerea preferata a profesioniştilor şi a pasionaţilor de gradinarit din toata lumea.
Grupul STIHL dezvolta, produce si comercializeaza utilaje cu motor pentru silvicultura si agricultura, precum si pentru intretinerea peisajului, industria constructiilor si proprietarii de gradini private. Solutiile si serviciile digitale completeaza gama larga de produse. Produsele STIHL sunt comercializate de catre peste 55.000 de distribuitori in peste 160 de tari. Cunoştinţele, abilitaţile şi expertiza obţinute in dezvoltarea motoferastraului au fost folosite pentru a deveni un lider in industria de specialitate pentru numeroase utilaje de gradinarit incluzand foarfeci pentru tuns gardul viu, suflante, tocatoare, maşini de tuns iarba, motocoase, aspiratoare si curaţatoare cu inalta presiune.
Firma a pornit la drum ca afacere de famile, cu sediul central in Waiblingen, langa Stuttgart. Ea a ramas in aceasta forma si cu acelasi sediu central pana in zilele noastre, acest lucru fiind o garantie a stabilitatii si dorintei firmei de a-si pastra si consolida pozitia si in anii ce vor urma.
STIHL este cea mai bine vanduta marca de motoferastraie din lume din 1971. Prin actiunile intreprinse in largirea permanenta a gamei de produse la acelasi nivel calitativ de top cu care si-a obisnuit dintotdeauna clientii, firma STIHL isi consolideaza pozitia si pe piata utilajelor de gradinarit - cu motor pe benzina, alimentate la curent electric si cu acumulatori.
STIHL doreste sa stabileasca si in viitor standarde in domeniul tehnologiei si al inovatiei. In acest scop, compania promoveaza dezvoltarea de produse si servicii inovatoare. Motivatia interioara este o cultura puternica a inovatiei care utilizeaza cele mai noi tehnologii, procese si cunostinte de piata in toate domeniile companiei.

Nu exista review-uri, fi primul care lasa un review…