Kit conversie SH56 / SH86 la suflanta/aspirator
Kit conversie SH56 / SH86 la suflanta/aspirator
Cod: 42417002200
![]() |
![]() ANDREAS STIHL AG & Co. KG, Waiblingen, Germany |
Pret de lista: 509,00 LEI
Pret fara TVA: 427,73 LEI
Descriere
Cu setul de atașare a dispozitivului de aspirație STIHL pentru BG 56 și BG 86, puteți transforma suflanta dvs. pe benzină STIHL într-un aspirator de frunze în doar câțiva pași simpli. Setul este format dintr-o duză, un tub deflector și o geantă de colectare cu curea de transport. Puteți să-l montați cu ușurință pe suflanta dvs. de frunze STIHL fără a fi nevoie de unelte și apoi să aspirați frunzele sau tăieturile de gard viu. După ispirare, frunzele sunt maruntite direct si colectate in sacul de colectare. Pentru golire, deschideți fermoarul din partea de jos a colectorului de iarbă. În cele mai multe cazuri, puteți folosi materialul mărunțit direct pentru mulcire. Setul de fixare pentru aspirație STIHL este potrivit pentru aceste două suflante pe benzină: STIHL BG 56 STIHL BG 86 Frunzele sunt practic mărunțite în ventilatorul filtrului de aer Pentru utilizatorii privați și profesioniști
Cod comanda: 42417002200
Cu setul de atașare a dispozitivului de aspirație STIHL pentru BG 56 și BG 86, puteți transforma suflanta dvs. pe benzină STIHL într-un aspirator de frunze în doar câțiva pași simpli. Setul este format dintr-o duză, un tub deflector și o geantă de colectare cu curea de transport. Puteți să-l montați cu ușurință pe suflanta dvs. de frunze STIHL fără a fi nevoie de unelte și apoi să aspirați frunzele sau tăieturile de gard viu. După ispirare, frunzele sunt maruntite direct si colectate in sacul de colectare. Pentru golire, deschideți fermoarul din partea de jos a colectorului de iarbă. În cele mai multe cazuri, puteți folosi materialul mărunțit direct pentru mulcire. Setul de fixare pentru aspirație STIHL este potrivit pentru aceste două suflante pe benzină: STIHL BG 56 STIHL BG 86 Frunzele sunt practic mărunțite în ventilatorul filtrului de aer Pentru utilizatorii privați și profesioniști
-
Suflanta STIHL, motor benzina, tip BG 56
Preț: 1.521,45 LEI
Preț: 1.369,00 LEI
Pret fara TVA: 1.150,42 LEI
Cod: 42410111750
- Stoc limitat
-
Suflanta STIHL, motor benzina, tip BG 86
Preț: 1.941,45 LEI
Preț: 1.747,00 LEI
Pret fara TVA: 1.468,07 LEI
Cod: 42410111753
- Stoc limitat
Cu o istorie de aproape 100 de ani firma STIHL, fondata in anul 1926 in Germania si avand fabrici in Europa (Germania, Elvetia si Austria), SUA, Brazilia si Filipine, numarand peste 10.000 de angajati, a devenit alegerea preferata a profesioniştilor şi a pasionaţilor de gradinarit din toata lumea.
Grupul STIHL dezvolta, produce si comercializeaza utilaje cu motor pentru silvicultura si agricultura, precum si pentru intretinerea peisajului, industria constructiilor si proprietarii de gradini private. Solutiile si serviciile digitale completeaza gama larga de produse. Produsele STIHL sunt comercializate de catre peste 55.000 de distribuitori in peste 160 de tari. Cunoştinţele, abilitaţile şi expertiza obţinute in dezvoltarea motoferastraului au fost folosite pentru a deveni un lider in industria de specialitate pentru numeroase utilaje de gradinarit incluzand foarfeci pentru tuns gardul viu, suflante, tocatoare, maşini de tuns iarba, motocoase, aspiratoare si curaţatoare cu inalta presiune.
Firma a pornit la drum ca afacere de famile, cu sediul central in Waiblingen, langa Stuttgart. Ea a ramas in aceasta forma si cu acelasi sediu central pana in zilele noastre, acest lucru fiind o garantie a stabilitatii si dorintei firmei de a-si pastra si consolida pozitia si in anii ce vor urma.
STIHL este cea mai bine vanduta marca de motoferastraie din lume din 1971. Prin actiunile intreprinse in largirea permanenta a gamei de produse la acelasi nivel calitativ de top cu care si-a obisnuit dintotdeauna clientii, firma STIHL isi consolideaza pozitia si pe piata utilajelor de gradinarit - cu motor pe benzina, alimentate la curent electric si cu acumulatori.
STIHL doreste sa stabileasca si in viitor standarde in domeniul tehnologiei si al inovatiei. In acest scop, compania promoveaza dezvoltarea de produse si servicii inovatoare. Motivatia interioara este o cultura puternica a inovatiei care utilizeaza cele mai noi tehnologii, procese si cunostinte de piata in toate domeniile companiei.
Nu exista review-uri, fi primul care lasa un review…