Pana de despicat mica-medie, din aluminiu 120 x 40 mm, 190 g, STIHL
Pana de despicat mica-medie, din aluminiu 120 x 40 mm, 190 g, STIHL
Cod: 00008812201
![]() |
![]() ANDREAS STIHL AG & Co. KG, Waiblingen, Germany |
Pret de lista: 73,85 LEI
Pret fara TVA: 62,06 LEI
Descriere
Cu lama mica-medie pentru o buna patrundere in lemn.
Trei versiuni pentru diametre mici, medii si mari ale bustenilor,
Cu danturare pentru fixare optima in lemn
Solzi
de retinere, muchie de ghidaj, parte neteda a penei pentru introducerea
usoara a unei a doua pene in taietura, aliaj de aluminiu de calitate.
Specificatii
Lungime: 120 mm
Latime lama: 40 mm
Greutate: 190 g
Tip: Pana utilizarre manuala
Cod comanda: 00008812201
Cu lama mica-medie pentru o buna patrundere in lemn.
Trei versiuni pentru diametre mici, medii si mari ale bustenilor,
Cu danturare pentru fixare optima in lemn
Solzi
de retinere, muchie de ghidaj, parte neteda a penei pentru introducerea
usoara a unei a doua pene in taietura, aliaj de aluminiu de calitate.
Utilizare: Doborat
Lungime: 120 mm
Latime lama: 40 mm
Greutate: 190 g
Tip: Pana utilizarre manuala
Cu o istorie de aproape 100 de ani firma STIHL, fondata in anul 1926 in Germania si avand fabrici in Europa (Germania, Elvetia si Austria), SUA, Brazilia si Filipine, numarand peste 10.000 de angajati, a devenit alegerea preferata a profesioniştilor şi a pasionaţilor de gradinarit din toata lumea.
Grupul STIHL dezvolta, produce si comercializeaza utilaje cu motor pentru silvicultura si agricultura, precum si pentru intretinerea peisajului, industria constructiilor si proprietarii de gradini private. Solutiile si serviciile digitale completeaza gama larga de produse. Produsele STIHL sunt comercializate de catre peste 55.000 de distribuitori in peste 160 de tari. Cunoştinţele, abilitaţile şi expertiza obţinute in dezvoltarea motoferastraului au fost folosite pentru a deveni un lider in industria de specialitate pentru numeroase utilaje de gradinarit incluzand foarfeci pentru tuns gardul viu, suflante, tocatoare, maşini de tuns iarba, motocoase, aspiratoare si curaţatoare cu inalta presiune.
Firma a pornit la drum ca afacere de famile, cu sediul central in Waiblingen, langa Stuttgart. Ea a ramas in aceasta forma si cu acelasi sediu central pana in zilele noastre, acest lucru fiind o garantie a stabilitatii si dorintei firmei de a-si pastra si consolida pozitia si in anii ce vor urma.
STIHL este cea mai bine vanduta marca de motoferastraie din lume din 1971. Prin actiunile intreprinse in largirea permanenta a gamei de produse la acelasi nivel calitativ de top cu care si-a obisnuit dintotdeauna clientii, firma STIHL isi consolideaza pozitia si pe piata utilajelor de gradinarit - cu motor pe benzina, alimentate la curent electric si cu acumulatori.
STIHL doreste sa stabileasca si in viitor standarde in domeniul tehnologiei si al inovatiei. In acest scop, compania promoveaza dezvoltarea de produse si servicii inovatoare. Motivatia interioara este o cultura puternica a inovatiei care utilizeaza cele mai noi tehnologii, procese si cunostinte de piata in toate domeniile companiei.
Nu exista review-uri, fi primul care lasa un review…