Pana de doborat si despicat, 23 cm, din poliamida

.

Pana de doborat si despicat, 23 cm, din poliamida

Cod: 00008812213



Pana de doborat si despicat, 23 cm, din poliamida STIHL

ANDREAS STIHL AG & Co. KG, Waiblingen, Germany

Pret de lista: 138,47 LEI

Pret fara TVA: 116,36 LEI

Descriere

Fabricat din poliamida rezistent la socuri, cu o suprafata texturata pe ambele parti asigura o utilizare fiabila.
Rezistent la lovituri chiar si la temperaturi de utilizare scazute

Specificatii

Utilizare: Despicat; Doborat
Lungime: 230 mm
Tip: Pana utilizarre manuala

Cod comanda: 00008812213

STIHL

ANDREAS STIHL AG & Co. KG, Waiblingen, Germany

Review-uri

Nota: 0.0 / 0

Preț: 138,47 LEI

Pret fara TVA: 116,36 LEI

  • Intreaba stoc

Adauga in cos



Fabricat din poliamida rezistent la socuri, cu o suprafata texturata pe ambele parti asigura o utilizare fiabila.
Rezistent la lovituri chiar si la temperaturi de utilizare scazute

Utilizare: Despicat; Doborat

Lungime: 230 mm

Tip: Pana utilizarre manuala

Cu o istorie de aproape 100 de ani firma STIHL, fondata in anul 1926 in Germania si avand fabrici in Europa (Germania, Elvetia si Austria), SUA, Brazilia si Filipine, numarand peste 10.000 de angajati, a devenit alegerea preferata a profesioniştilor şi a pasionaţilor de gradinarit din toata lumea.
Grupul STIHL dezvolta, produce si comercializeaza utilaje cu motor pentru silvicultura si agricultura, precum si pentru intretinerea peisajului, industria constructiilor si proprietarii de gradini private. Solutiile si serviciile digitale completeaza gama larga de produse. Produsele STIHL sunt comercializate de catre peste 55.000 de distribuitori in peste 160 de tari. Cunoştinţele, abilitaţile şi expertiza obţinute in dezvoltarea motoferastraului au fost folosite pentru a deveni un lider in industria de specialitate pentru numeroase utilaje de gradinarit incluzand foarfeci pentru tuns gardul viu, suflante, tocatoare, maşini de tuns iarba, motocoase, aspiratoare si curaţatoare cu inalta presiune.
Firma a pornit la drum ca afacere de famile, cu sediul central in Waiblingen, langa Stuttgart. Ea a ramas in aceasta forma si cu acelasi sediu central pana in zilele noastre, acest lucru fiind o garantie a stabilitatii si dorintei firmei de a-si pastra si consolida pozitia si in anii ce vor urma.
STIHL este cea mai bine vanduta marca de motoferastraie din lume din 1971. Prin actiunile intreprinse in largirea permanenta a gamei de produse la acelasi nivel calitativ de top cu care si-a obisnuit dintotdeauna clientii, firma STIHL isi consolideaza pozitia si pe piata utilajelor de gradinarit - cu motor pe benzina, alimentate la curent electric si cu acumulatori.
STIHL doreste sa stabileasca si in viitor standarde in domeniul tehnologiei si al inovatiei. In acest scop, compania promoveaza dezvoltarea de produse si servicii inovatoare. Motivatia interioara este o cultura puternica a inovatiei care utilizeaza cele mai noi tehnologii, procese si cunostinte de piata in toate domeniile companiei.

Nu exista review-uri, fi primul care lasa un review…